Bestyrelsens beretning 2023

Bestyrelsens beretning

Året startede med et konstituerende bestyrelsesmøde, kort tid efter generalforsamlingen. Bestyrelsesposterne blev fordel således Nickolai Westermann varetag formandsposten, Thomas Nørregård forblev næstformand, Allan Jeppesen forblev kasserer, Michael Pedersen forblev sekretær, Martin Hoffman forblev altmuligmand. Vores suppleanter Laila Peterson og Peter Rasmussen deltog i bestyrelsesmødet

Derudover blev kommende sæsons aktiviteter og ture planlagt.

-        Stander ophal                        01 Apil

-        Pinsetur til Hundested         27 Maj

-        Tur til Nykøbing Sjælland    17 Juni

-        Tur til Lynæs                          02 September

-        Afrigger tur til Vedelev        23 September

-        Stander nedhal                     28 Oktober

Pinseturen var som sædvanlig en succes, vi var 5 både afsted og flere der kom der op i bil. Bestyrelsen stod for kød og medlemmer medbragte resten af maden, det var rigtig hyggeligt, god mad og en god fest med dans på borende.

Nykøbing Sjællands turen blev aflyst på grund af dårligt vejr.

Lynæs turen var vi 5 både afsted, der blev hygget, med grillmad om aften.

Afrigger turen blev til Vedelev i år, der var vi 7 både afsted, der blev spist en dejlig frokost. Fantastik afslutning på sæsonen. Stander blev taget ned sidste weekenden.

Alt i alt en god og hyggelig sæson, med masser af hygge på vandet.

Der er blevet afholdt 4 bestyrelsesmøder i år.

Vi er 51 medlemmer nu, så vi skal forsætte arbejdet med at få nye medlemmer. Vi har fået en Facebook gruppe, som hedder Jyllinge Nord sejlklub.

Det var hermed bestyrelsesberetning 2023

I ønskes alle en god vinter og vi glæder os allerede til næste sæson, hvor vi skal havde nogle rigtig hyggelige timer på vandet.